مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 09:202023-11-27سياسي

میز دانشجو| پاسخ به سؤالات دانشجویان درباره مدارک ضمانت وام های دانشجویی


میز دانشجو در این قسمت به سؤالات متداول دانشجویان با موضوع سند تعهد و گواهی کسر از حقوق ضامن برای وام دانشجویی پاسخ می دهد.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس- میز دانشجو در این قسمت به سؤالات متداول با موضوع سند تعهد، ضامن و گواهی کسر از حقوق را برای دانشجویان تشریح می کند.

  سوال: آیا الصاق صفحه اول سند تعهد برای درخواست وام کافی است؟  پاسخ: خیر باید هر 3 صفحه با فرمت JPG و کمتر از 300 کیلوبایت بارگزاری شود.

سوال: آیا ثبت سند تعهد قدیمی بدون رمز تصدیق نیز در سامانه جدید امکان پذیر است؟ پاسخ: خبر با توجه به ارتباط با سامانه ثبت  اسناد شماره شناسه و رمز تصدیق برای استعلام سند تعهد لازم است.

سوال: آیا گواهی کسر از حقوق نیز توسط دانشجو ثبت و الصاق می شود؟ پاسخ: با عنایت به صورتجلسه جدید هیأت امنا درباره عدم نیاز به ارائه گواهی کسر اقساط توسط دانشجو تا سقف وام 120 میلیون تومان، از این جهت تا مبلغ فوق نیاز به کسر اقساط نیست.

سوال: در صورت ثبت اشتباه الصاق سند تعهد و ارزش سند تعهد در سیستم برای ویرایش چه کار کنیم؟ پاسخ: اگر سند مربوط توسط کارشناس اداره رفاه دانشگاه رد شود، دانشجو مؤظف است مجدد اطلاعات سند صحیح را در سیستم ثبت کند.

سوال: ضامن باید دارای چه شرایطی باشد؟ پاسخ: برای اطلاع از شرایط ضامنین به ماده 11 در فصل سوم آیین نامه پرداخت و بازپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز دانشجو| پاسخ به سؤالات دانشجویان درباره مدارک ضمانت وام های دانشجویی

میز دانشجو| پاسخ به سؤالات دانشجویان درباره مدارک ضمانت وام های دانشجویی